ECAP centar je protekle nedelje održao dve obuke na temu menadžment radionica, za članove MOTOO grupe. Uvek je zadovoljstvo posetiti naše partnere i van našeg centra pa je tako jedna obuka održana u Nišu, a druga u Staroj Pazovi. Saradnja ECAP-a i MOTOO mreže traje već duži vremenski period i članovi MOTOO mreže redovno dolaze na obuke koje organizuje ECAP centar.
Komunikacija između auto-servisera i korisnika njihovih usluga je prvi korak u ostavljanju profesionalnog utiska i pozitivne reakcije potencijalne mušterije. Dobra organizacija procesa unutar samog servisa značajno povećava efikasnost i smanjuje troškove poslovanja. Stalna briga o mušterijama i konstantno unapređenje i proširenje usluga je uslov opstanka na tržištu. Zato je menadžment radionica veoma bitan kao krovna tema koja se odnosi na sve auto-servise.
Na ovoj obuci, polaznici su imali prilike da se upoznaju sa svim aspektima vođenja servisa, od procesa u radionici i mehanizma zakazivanja, preko radnih naloga i dijagnostike, pa sve do komunikacije sa mušterijama i predaje vozila. Takođe su pokrivene i teme kao što su produktivnost u servisu, praćenje i evaluacija performansi servisa i optimizacija rada. Sama obuka je koncipirana kao kombinacija predavanja, dijaloga i praktičnih vežbi u kojima se pronalaze razne moguće situacije u servisu i analiziraju mogući problemi rada i organizacije samog servisa.
MOTOO Auto Servis je mreža nezavisnih auto servisa u Srbiji koja funkcioniše po nemačkom franšiznom konceptu. Ovaj servisni koncept nastao je 2005. godine u Nemačkoj. Od sredine 2014. godine do danas ovoj mreži se u Srbiji priključilo 48 profesionalnih auto servisa i auto centara koji ispunjavaju tehničke i organizacione standarde nemačke franšize, a koji su garant vozačima da su u njihova vozila ugrađeni kvalitetni rezervni delovi renomiranih svetskih proizvođača. Više o MOTOO mreži saznajte ovde.
Sve informacije o obuci menadžment radionica možete pronaći ovde.
Vidimo se u ECAP-u!